Datatraveler

Usch för studenten ^^ Jag önskar att jag vore smartare så att jag skulle kunna få L i någonting, men tyvärr har jag inte vad som krävs xD Engleska hörförtståelsen gick inte sådär jättebra och modde har inte gått bra för nån :P Har inte kollat mitt resultat ännu, vågar inte XD
Ikväll har jag arbetat med en powerpointpresentation om mitt drakarbete, fick nå fel i hjärnan när det inte gick att printa ut det skrifliga arbetet, jag svor åt datorn, fast den tog knappast illa upp ^^ xD Till sist fick jag skiten utprintad i alla fall, så nu har ja lite papper här :D
Jag hade tänkt kolla på outsiders ikväll, men de hade inget sånt ikväll :( buhu.. så nu skall jag göra en finsk hörförståelse för att träna inför imorron :D Har två stycken, men vet inte om jag orkar göra båda ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0