Film + blod ^^

Ja gott folk, idag har jag varit på blodgivning. Det gick nog riktigt bra idag och nu är ja typ 4,4 dl blod fattigare :D Haha hoppas nån annan får nytta av min blod då bara, men jag har som typ vanligaste blodgruppen så det känns inte lika viktigt då^^ Skulle vara roligare att ha typ AB eller nåt sånt ;D

Vi började kolla en film idag på tyska, det finns ingen text så jag hänger väldigt knappt med vad den handlar om. Men så mycket har ja förstått att det är ett gäng ungdomar som är på något slags träningsläger för roddare. Och hälften av filmens manliga karaktärer är ju bögar.
Min lärare hade riktigt roliga kommentarer idag ungefär såhär lät det när det i filmen var två killar som hånglade : "nej men sådär kan ni inte göra", "varför gör ni sådär när det finns så mycket trevliga flickor runt er", "är det vanligt att pojkar gör sådär nuförtiden?" Alla i klassen höll på att kikna av skratt när våran lärare reagerade sådär^^ Han var ju till och med roligare än filmen, haha :D


Nu blir det för min del att sitta stilla resten av kvällen och dricka mycket, efter blodgivning får man inte anstränga sig något fysiskt + att bandaget sitter så hårt runt armen att det är svårt att röra den, haha ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0