Fobi för fett

Jag kollade på outsiders ikväll. Hon dendär som var rädd för feta människor var ganska rolig faktiskt, alltså ja förstår inte hur man kan vara rädd för feta människor, i alla fall inte så rädd som hon var. Hon började ju hyperventilera och gråta bara för att en tjock person närmade sig^^ Men sedan gick hon på hypnosterapi och då lärde hon sig tydligen att hantera skräcken med feta människor, för efteråt vågade hon t.om. sitta bredvid två lite större människor^^ Och dedär två andra som det handlade om var helt sjukt fixerade, bara så ni vet så tycker jag att bodybuildade människor är grymt fula, det är äckligt när alla muskler syns sådär. Jag blev rent ut sagt äcklad när jag såg på tv:n när de filmade medan hon var på en sådan tävling, bläää...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0