*gäspar*

Jag känner mej trött nu, på riktigt. Jag fattar inte hur jag kan vara trött nu, jag menar jag har liksom sovit 10 h eller nåt inatt xD Jag kanske är en sån person som klarar mig bättre på mindre sömn, jag tycker alltid att jag är så trött när jag sover längre än vad jag brukar, xD *här är man normal*

Idag har jag försökt plugga lite matte inför provet imorron, men det är lite svårt när man inte vet vad som kommer i detdär provet, men jag tycker ändå jag har ganska mycket på klart. Det enda jag skall plugga på nu är sannolikhet och sådant, känns som att ja inte minns något alls av det xD haha :P


Men nu skall jag snart gå och koka lite makaroner eller nåt så att jag hinner äta förren jag åker på jumppa, :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0