Halloj världen :D

Ikväll har jag inte gjort så mycket intressant egentligen, har varit på pilatesinspirerad motion, ätit mat, kollat på tv och ritat en liten bild ^^


Kanske inte världens bästa bild ^^

Men när ja kollade genom min telefon så hittade ja en del roliga bilder från när ja hade tråkigt i skolan :


Dendär filuren bredvid människan skall föreställa en ko, men de kanske inte syns så bra ;D


Min björn som skulle bli gullig, men han började se ganska äcklig ut med massa äckligt hår på sig, haha ^^



Kolla det är herr Lejon, Mari var snäll och ritade ett garnnystan framför och Jessica hjälpte till att måla manen tillräckligt stor, haha :D



Och slutligen här är flodhästen jag ritade :D


Kanske det märks att jag egentligen inte är så bra på att rita, i alla fall inte när ja sitter i skolan och är allmänt hjärndöd ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0