Helt galet!

Igår var det en röjig utekväll med goda vänner som stod på agendan!! :D
Vi hade först en liten förfest hos Jecka och sen åkte vi iväg till Ollis :D:D Vi kom dit kanske 8 eller nåt och det var jättelite folk där då, så vi hade våran egna lilla show, deltog i frågesporter, dansade på scenen och så! ^^
Men efter klockan 10 kom det mer folk, de va inte så många som hade bad-taste kläder, men man var i alla fall inte ensam om att ha det ^^
Det var jätteroligt igår, vi dansade på bordet, wohoo :D Jag kände mej som en riktig party Queen igår kväll ;)
Kvällen slutade ca kvart över ett för min del iaf, var helt slut i fötterna, kanske hade druckit någon drink för mycket,^^ Innan vi åkte hem, gick vi in en sväng på Hessburger, eftersom jag var så hungrig ^^
kvart före 4 låg jag i sängen och försökte sova, ca 6 h sömn ha jag fått inatt^^

NU ska ja åka på K-stads marknaden, skriver mera sen ;D

Tjingeling :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0