Hoppas vi kan komma bort medan planeten är kvar^^

Timbuktus låt "alla vill till himmelen men Ingen vill dö" är en grymt bra låt, fast den kanske inte är bland de nyaste låtarna så gillar jag den i alla fall. Även dendär låten "the botten is nådd" är en grymt bra låt. Han skriver så bra texter tycker, de träffar ganska bra faktiskt.
Men detta inlägg skall inte handla om hur mycket jag tycker om timbuktu utan om lite allt möjligt.

Gympan ikväll var riktigt kul, jag svettades i mängder och blev slut. Och det är positivt, men fast jag blev slut så har jag ändå jätte mycket överloppsenergi just nu, när jag borstade tänderna så dansade ja runt i huset och hoppade, konstigt att jag inte satte tandborsten i halsen ^^ haha :D Det skulle nog vara jag som skulle råka ut för en sådan olycka oxå xD Annars har jag inte gjort så mycket ikväll, har pluggat tyska, tack och lov för sista provet imorgon! och nu nördar jag lite onlinespel på facebook ;D

Jag känner mej som en nörd, och imorgon har vi en rolig temadag oxå, har kanske inte sådär jättebraklädsel, men har inte haft tid att leta upp nåt annat, men lite måste man ju spöka ut sig i alla fall, sista temadagen i gymnasiet juuh :O 

Men nu ska ja fortsätta nörda en stund och sen ska ja repetera tyskaorden och småningom leta mej till sängen och sova, inte för att jag tror att jag kommer få någon sömn på flera timmar ännu, är konstigt pigg ^^


Tjingeling ha de bra, bild på min "utstyrsel" kommer i morron, förvänta er inget snyggt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0