In the middle of the pouring rain!

Just nu är jag riktigt inspirerad av dans. Har just kollat på en film som hette "shall we dance", och jag valsade runt i huset efter filmen ^^ haha. Nä men på riktigt, alltid efter att ja kollat på let's dance oxå, så då drömmer ja mej bort. Drömmer att jag kan dansa.
Jag har bestämt att jag skall lära mej att dansa nån dans innan ja dör! Punkt slut så är det bara!!!:D

Men nu ska ja krypa ner i sängen, så att ja orkar med morgondagen. Har skjutit upp alltför många saker som gäller skolan :( Måste skriva ett textkompetenssvar, läsa ut en viss del i moddeboken, göra de sista 15 frågorna klara i pyskologi och så var det ju engelska läxan oxå :P


USCH JAG VILL INTE! GE MEJ ETT LIV UTAN SKOLA, MED JOBB OCH MYCKET PENGAR SÅ ATT JAG KAN GÖRA VAD JAG VILL!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Azra

HADD VI LÄX I ENGELSK? :O

Neeeeeeeej.... :(

2010-02-07 @ 16:33:55
URL: http://azraarnautovic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0