I've been waiting in the shadows!

Idag har det varit en ganska lugn och skön dag. Jag och pappa var ut till farmor och åt lunch och när vi kom hem läste jag lite på psykologi. Sedan tyckte jag att jag var tvungen att gå ut på en promenad vilket resulterade i att mina redan smärtande muskler från gårdagens träningspass började göra ännu mer ont xD Men jag klagar inte för det, klart jag överlever :D Jag är en överlevare xD Men det var härligt att gå där ute i kylan medan solen värmde mig i ansiktet :) längtar faktiskt efter sommaren!!! :)
Efter att ha promenerat läste jag 1 timme eller mer på psykologixD och efter det beslöt jag mig för att ta lite egobilder, här har ni några exempel :


:D




Jag ser nästan glad ut :D



Jag gillar denhär bilden på nåt sätt, även fast min sera ser övernaturligt stor ut :D




Här ser jag typ glad ut igen :D Och sängen bakom mig är proppfull med saker,kläder och badrockar.. Haha :D



Så nu har jag laddat upp mina egoistbilder, inte för att jag skulle beskriva mig som egoistisk, eller egentligen är väl alla människor egoistiska någon gång. Men de flesta vet faktiskt hur man är när man är oegoistisk.. det är bra :)

Ikväll kommer Alisa hit och vi skall kolla på film och kanske göra en spontantripp till Abc :D Men först är är två till bilder som jag har tagit med min telefon xD



Dehär två gulliga sakerna fick jag i ett kinderägg igår, visst är de söta?? :D De skall typ lysa i mörkret men enligt mig gör de inte det ^^



Min katt,Zakke, beslöt sig för att slicka sig på nosen samtidigt som jag tog kort av henne :D Men nog är hon söt för det ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0