Jag har återuppstått från det döda!

Eller ja i alla fall från min lilla paus i bloggandet på två och en halv dag :D
Penkkis är avklarat och abikryssningen är avklarad. Nu sitter jag här i morronrock och fryser är fortfarande bakis fast jag inte druckit något sen natten mellan torsdagen och fredagen ^^ Kanske beror det på att jag shottade 5 tequeila på 1½ timme ca och därtill drack 5 drinkar och ja man får ju inte glömma att jag drack i bussen på vägen ner till åbo och sen slutligen vitt vin till maten oxå ^^ Om man säger så som det är nu så längtar jag inte direkt efter nån fest xD Men nästa gång jag åker ut på nån krog så blir det nog att shotta mera tequeila, fast kanske inte lika många då :D Man lär sig av sina misstag :D ( hoppas jag i alla fall)

Här är några bilder :


Min snygga tigermålning som jag hade på penkkis :D


Hela tigerdräkten, jag ser ganska tjock ut egentligen ^^ Haha



Alisa och jag i bussen :D Lagomt slut ser man ju ut att vara redan här ^^


Malin, Alisa och Mari poserar glatt framför kameran i bussen :)



Azra på bild, men Malin kände för att hon oxå ville vara med på ett hörn :D



Egobild jag tog på båten :D



Jag och Alisa i hytten :D



Man kan inte ens se mitt ansikte :D Men denhär hittade jag i kameran i alla fall, bild tagen från hytten :D



Jag igen, tog många egobilder medan alisa låg på sängen i hytten och mådde allmänt dåligt ^^



Här ligger jag på golvet och tar bilder på mig själv i ren tristess^^


Ja det var ju en kul abikryssning, fast lite för mycket dricka. Positivt var att man fick öva finska i alla fall :D
Som ni kanske har observerat så är det bara före bilder, inga efterbilder, för jag var så slut då att jag inte orkade ta några, jag var knappast så vacker då heller ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0