Mera snö!

Jag börjar faktiskt bli ganska trött på snön som hela tiden tycks vilja falla ner från himlen. Räcker det inte med snö nu? Jag menar bara eftersom det redan är 1 m med snö ute xD Jag tycker att snön skulle kunna smälta bort, så att det blir mer angenämt att köra bil ^^ Det är så jobbigt att köra på vintern när det skall vara så halt :P

Det skall torkas golv här ikväll så alla mina saker jag hade på golvet ligger nu i sängen eller på skrivbordet, jätte härligt med oordning :D Jag fasar för hur min framtida lägenhet kommer att se ut, för jag vet med mig själv att jag inte har något bra ordningssinne, jag lämnar skådörrar och lådor öppna och lämnar alla mina saker där jag råkar befinna mej xD Men kanske framtiden för med sig ett bättre ordningssinne? man kan ju aldrig så noga veta :D

Ikväll blir det födelsedagsfest då, men har ingen present fixad ännu, det tar jag hand om senare :D Det blev jag som skall köra, men det skall väl gå bra xD Blir att sova där oxå, vilket påminner mig om att jag måste leta upp min sovsäck och liggunderlag så att det inte blir så obekvämt sen inatt när man skall sova xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0