Okej?

Igår kollade jag på svenska melodifestivalen, kollar aldrig på finska för de e bara skitlåtar som finnarna skickar till eurovisionen i alla fall :P Jamen hur som helst så dendär låten "manboy" var lätt bästa låten hittills i melodifestivalen, det är den enda låten där refrängen riktigt har etsat sig fast i min hjärna. Jag går runt och sjunger : manboy manboy you can call me manboy hela tiden ^^
Lite besviken är jag på att dendär låten manipulated inte gick vidare ens till andra chansen, för den var ju jättebra :(
Hon som stod och galade om när alla ljusen brunnit ut förtjänade att komma sist, för den låten var inge bra xD Men annars är ja ganska nöjd med resultatet från gårdagens program :D
Ja hoppas sverige skickar en superbra låt till eurovisionen som spöar skiten ur finlands bidrag, för vi skall ju som vanligt skicka in nån jävla finsk låt, som dessutom är en sjukt tråkig dansbandslåt. Vi kommer inte ens att komma med till själva eurovisionsfinalen :P Hoppas sverige gör det, jag hejar på er Sverige!! :D


Nu skall jag och pappa snart åka och skida, nog för att jag har lite ont i benen från igår, eftersom min ena skidstav hade lämnat kvar hemma så ja skidade med endast en stav och då använde jag mycket benkraft ^^ Men idag planerar jag i alla fall att ha med båda stavarna så att det går framåt ;D


Blev förresten klar med forskningsuppgiften om drakar igår ;D Nu är det bara att lusläsa igenom den efter stavfel och sedan fixa en snitsig powerpoint presentation :D

Men nu är det dags att sticka, ha de bra alla :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0