Rolig reklam :D


Alltså man kan höra i princip vad som helst nuförtiden när man kollar på reklamen på tv t.ex. "störande lågt pris på toaletter". Och dendär reklamen om dendär kvinnan som sitter och andas in helium på jobbet är också ganska rolig :D Egentligen är det ju reklamen som är roligare än tvprogrammen, eller ibland i alla fall xD

Idag har man skrivit det preliminära matteprovet, det gick nog inte så bra eftersom jag inte orkade anstränga mig. Jag satt mest och tänkte på vad jag skulle göra när jag kommer hem. haha :D Men vi fick tårta efteråt i alla fall, så det var bra :D och betygen fick vi förresten idag, jag räknade ut att jag har ett medelbetyg på 8.9444 :D Jag känner mej ganska stolt över det :) och såklart är jag stolt över studentresultatet i tyska 85/ 90 poäng är inte helt fyskam ^^

Ligger på golvet och skriver just nu, eftersom min katt har kidnappat min stol och ligger där och sover. Man kan inte vara arg på henne för hon är ju så söt :D Men det skulle nog vara mer bekvämt att sitta i stolen än att ligga på golvet, men å andra sidan får jag ju användning för min överloppsenergi när jag ligger på golvet xD


Haha men nu skriver jag bara en massa onödigt, så nu är det dags att avsluta detta inlägg^^



PS: TORTILLAS ÄR DEN BÄSTA MATEN I HELA VÄRLDEN!!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0