Skratt i stora mängder!

Idag har varit en bra dag, vi har skrattat, skrattat och skrattat lite till ;D Alisa och jag hade vår egen lilla skratthörna när vi hade engelska och vi försökte uttala orden så fult vi kunde medan vi hade nån sånhär "diskutera med kompisen" uppgift :D Approximately gick att säga ganska fint ^^
Sådär annars hittade Alisa på sin lilla show på modde när hon blev inspirerad av en bild som moddeläraren visade. Hon ritade ett öga i varje hand och lagde händerna framför ansiktet. Jag skrattade så mycket så att det började rinna tårar ur ögonen. Härligt säger jag bara :D Man blir rikigt glad nu oxå bara för att man tänker på det :D Har en bild oxå, men måste ha Alisas medgivande först om ja får sätta upp den här eller inte :) Vill ju inte bli stämd för ärekränkning, eller vad det nu sen heter då ^^

Nu borde jag plugga psykologi, men ja fastnade på facebook, har ett förhör i morron som vi fick veta om idag, men turen är att vi inte behöver producera någon egen text utan bara välja mellan olika alternativ vad som är rätt :D Så det tackar man för, sen blir det förresten intensivgympa ikväll oxå :) Ska bli kul att få motionera eftersom jag har varit otrolig lat med motionerandet på sista tiden ^^


Men nu är det tjingeling för stunden som gäller, eller ja får se om ja hinner skriva nåt mer inlägg sen ikväll^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0