Slutet är nära :O

Idag har det varit jobbigt i skolan, dagen har släpat sig framåt enormt trögt, och då började jag ändå skolan först halv 11 idag :P Men var tvungen att stiga upp tidigare och läsa på psykologiförhör, eftersom jag satt och spelade sims igår istället för att läsa ordentligt :D
Och vad gör jag nu? Jo jag sitter vid datorn fast jag egentligen borde plugga tyska^^ Jag kommer ju vara borta 1½ timme ikväll oxå när det är intensivgympa, kanske det märks att jag e en "skjuta upp allting i sista minuten tjej"? :D
Ibland önskar jag att jag inte vore så, men vad kan man göra? :P Jag är född sån, det är mitt temperament ;D


Men nu skall jag ta mig i kragen och plugga, måste få bra betyg i denhär tyskakursen, annars sänks medelvitsordet för tyska xD och det vill ja ju såklart inte :D


Hejdå ha de bra, kan hända att jag inte skriver mera idag, det beror helt och hållet på om jag får nån tid över eller inte, men känner ja mej själv rätt så kommer jag garanterat att sitta fastklistrad vid fb sen ikväll istället för att plugga *nördig smiley* :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0