Wake up in the morning feeling like P diddy :D

Tik tok låten har verkligen fastnat i min hjärna xD Har inte hört så mycket på den förr, för jag sitter ju som sagt fast i gamla musiklåtar som jag spelar om och om igen ^^ Just nu är det Daughtry som rullar på, och min "vackra" sångröst som ljuder till tonerna ^^
Ikväll har jag varit till simhallen, tog ut mej ganska mycket. Det var skönt, men ja kände mej lite utanför när jag satt i bubbepoolen när det var en massa ryssar som satt där, eller det var jag och 6 st ryssar. Säkert sa de en massa konstiga saker om mej XD De skratta mycket i alla fall, säkert såg ja konstig ut eller nåt, haha :D
Men det var ju nästan plus minus noll med träningen eftersom jag åt en fastlagsbulle när jag kom hem XD Men jag var ju tvungen eftersom det faktiskt är fastlagstisdagen idag ^^ Jag har dessutom ätit klimpsoppa till både lunch och middag :D

Imorgon kanske det inte blir något blogginlägg, för vi skall vara i skolan hela dagen och förbereda inför penkkis :D Jeeij, snart slutar man denhär skolan då, bara en riktig skoldag kvar :O Den börjas med en tyska hörförståelse och sedan har jag tre lektioner och så slutar man ;D


Men nu ska ja surfa runt lite samt plugga lite på mitt föredrag ( hann inte hålla det idag) ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0