xD

Tittar på efterlyst. Usch vad hemskt det är att det är så många unga människor som våldtar och misshandlar folk. Jag förstår inte vad man kan tjäna på att slå ner en 50 årig man så grovt att han blir medvetslös, eller vad tjänar ett gäng på tre pojkar på att våldta en 13 årig flicka? Jag förstår helt enkelt inte vart världen är på väg..

Men nu skall jag skriva lite positivare ^^
Idag har jag pluggat lite psykoligi inför studenten, varit till farmor på lunch, städat skrivbordet, bakat muffins och varit på intensivjumppa :D Känner mej riktigt nöjd med dagen ;D

Här är några bilder som jag har tagit med telen, det förklarar varför kvaliteten inte är så himla bra xD Men jag tycker att det är roligare med inlägg som innehåller bilder, det blir mycket mera färg då ;)




Mumsiga ingredienser som vi hade i tortillas igår ;D



Stark sås, mums :D



Majs är gott :D




Muffins som jag bakade idag :D



Närbild på muffins :)


NU är det slut på bilderna, och nu är det även slut på inlägget ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0