Yeah Yeah Wow Wow

Helt plötsligt när jag satt i allskönan ro och pluggade psykologi dök den låten upp i min hjärna, ja kunde inte hela texten men ja sjöng så gott jag kunde ^^ Det är ganska humor ibland när man helt plötsligt kommer på nån låt som man brukade älska förr och bara börjar sjunga mitt i allt :D

Har nyss printat ut 12 sidor med information om draken, som sagoväsen alltså, inte om dendär som man kan bygga själv och  flyga med, finns det ens 12 sudor med info om sådana? Haha ^^

Man börjar känna av nervositeten inför studentskrivningen i modersmål nu, den infaller på fredag, är rädd för att jag skall misslyckas fatalt.. Hoppas på bra uppgifter och inte för långa texter att analysera..

Nu skall jag gå och fortsätta plugga psykologi, har förhör imorgon, börjar bli innerligt trött på dessa eviga förhör, bläää, ja orkar inte mera med skolan nu, tur att vi slutar den 18:e :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0