Bildextra från vargberget^^

bläää...
hade just skrivit nåt jätte långt och så kraschade datorn innan jag han publicera det........
dyngdator...
så nu orkar ja inte skriva om allting, ni får nöja er med bilder från min och Alisas kväll på Vargberget!


Dethär tefatet tvingades vi turas om att köra med hela kvällen^^
för vidare förklaring se den efterföljande bilden :D



Eftersom denna pulka brakade bottnen ur på efter att vi hade använt den en gång. Det var en liten bit av bottnen som började stå ut och den var omöjlig att bända in igen, så man kunde helt enkelt inte åka med denna^^




Alisa och jag, två sluta och trötta flickor^^ :D




Alisa poserar med tefatet :D




Jag poserade oxå med tefatet :D Och tillpåköpet har jag utrunnen mascara under ögonen ;D ^^




Våran otroligt vackra lägereld :D det tog ganska länge innan vi kom på tekniken för att få det att börja brinna, men vem kan klaga? varken jag eller Alisa hade gjort upp någon eld förr^^ :D




Världens godaste Juice enligt Alisa^^



UkkoPekkakorven som faktiskt var riktigt god ;D Men innehöll inga ukkopekkamänniskor^^




Dessa två bananer skulle snart få möta sitt öde i den fruktade elden^^





Här brinner bananerna i helvetet, eller var det i lägerelden? ^^





Här får även Juissipaketet möta sitt öde i den fruktade elden ^^ vilket visade sig vara ett stort misstag från min och Alisas sida eftersom det blev väldigt rökigt när vi hade eldat upp paketet xD



Här ligger våra vantar på gallret för att värma sig^^ Nåt jag kan nämna är att mina vantar började smälta^^
Det var ganska lagomt roligt, haha :D


Sådärja, det var alla bilder från våran roliga kväll på vargberget. Vi var ute i flera timmar och vi hade hur kul som helst, rekomenderar verkligen folk att åka ut och pulka :) Det är jättekul och man fullkomligt älskar känslan att rusa nerför en backe med ett tefat, sen är det förstås inte lika kul när man faller av och rullar runt flera varv för att sedan landa platt på magen eller ryggen på marken^^ :D












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0