Bildextra x2

Idag har jag lekt lite med mina sminksaker, det blev inget märkvärdigt, men jag blev förvånad när jag räknade hur många olika sorters mascara jag har, 7 st :D Behöver man så många^^ Och hur mycket ögonskugga jag har kan man ju inte ens räkna, det är ju hur mycket som helst^^ Har alla möjliga färger ;D
Men här kommer bilder :


Detta är Jag, gillar denna bild på nåt märkligt sätt^^




Min nya väst, sorry att bilden är dålig, får ta en bättre sen kanske, eller vem bryr sig egentligen om hur min väst ser ut?? :D





Haha jag igen :D och detdär i bakgrunden är faktiskt min säng med massor med grejjer i^^





Wiiie nya örhängen *älska* :D och så mitt vackra slitna hår i bakgrunden då^^ och lite av mitt öra :D




Vad som är meningen med denna bild vet jag inte, men jag gillar den på nåt konstigt sätt^^







Mitt nya halsband :D wiie *tycka om* ;D





Halsband i närbild^^



Sådana ord börjar man med när man spelar alfapet me syrran ;D ^^



Detta är röran på mitt skrivbord efter att jag hade kollat genom mitt smink^^ Helt supermysigt tycker jag :D



Här har ni bilder så att det räcker för flera dagar, så nu behöver ja inte ladda upp bilder på väldigt länge^^ Haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0