bra start på dagen^^

Idag när jag vaknade, kollade ja på klockan men reagerade inte. Sedan kollade ja på klockan igen och då gick det ett ljus upp. Helvete ja hade försovit mig, klockan var 08:55 och skolan börjar 08:50. Jag for upp ur sängen ungefär som skjuten ur en raket, och ganska många svordomar blev sagda. ^^ Jag irrade runt och visste inte va ja skulle klä på mig, min hjärna funkade inte. Till sist hoppade jag i ett par mjukisbyxor och klasströjan, yes verkligen dagens outfit xD sedan rusade ja ner och svärde ännu mer. Ja trodde att ja va ensam hemma, men pappa satt tydligen vid datorn^^ Han undrade va som had hänt när ja va så arg och jag förklarade för honom att mamma inte hade väckt mig idag fast ja skulle till skolan. Då sa han att mamma trodde att ja hade håltimme från morronen så hon hade inte väckt mig. AAAARRGGGHHHH.. Jag blev arg, hatar att komma försent till skolan. Men pappa gick ut och startade bilen och skrapade rutorna medan jag snabborstade tänderna och kletade på lite kajal ( inte en dag utan det) och sedan hoppade ja in i bilen och körde iväg till skolan. Mitt hjärta var uppe i 1 miljon slag i minuten och ja kunde inte andas så stressad kände ja mig. Sen när jag äntligen kom fram till skolan och satte mig ner kunde jag slappna av. Jag fick reda på att ja skulle få 9 i moddekursen *jippii* och sen kollade vi på film ända till 11:05^^  Efter filmen var det skolmat, mums, spenatplättar^^ Men man måste ha lingonsylt annars går de inte att äta :D

Och nu efter denna hektiska morgon sitter jag här, vad ska ja göra nudÅ??? ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0