De e juh kallt :S

Fryyyser... kallt så in i norden och jag har ingen studiemotivation nu.. buhuu va hemskt..
Och så har jag en konstig huvudvärk, det är ett tryck där vid örat nånstans.. Kanske jag har en hjärntumör^^
Det skulle ju sätta P för mitt lidande just nu.. ^^

Här är lite bilder som jag så omsorgsfullt har skickat från telen till datorn via bluetooth :D


Dethär är nog den godaste grodbakelsen jag någonsin ätit, förmodligen den enda oxå^^



När jag bläddrade genom Alisas skolkalender hittade jag detta, och var helt enkelt tvungen att ta bild på det^^ Jag fick mig ett skratt oxå, det är förresten Alisas hand som är på bilden^^




Detta är min goda vän Alisas bästa citat. Den enda regeln som hon följer till punkt och pricka. Hon tyckte att det var nödvändigt att skriva in det i min kalender, så jag var tvungen att ta bild på det då. Detdär "Nej" som står skrivet med stora bokstäver är det jag som har skrivit, eftersom jag anser att det hon skrivit inte stämmer^^




Ibland gillar jag verkligen mitt hår^^ särskilt när det viker in sig sådär fint vid halsen :D




Jag är ljuseldare och pyroman nummer 1 ^^ :D




Jag bakar oxå när jag vill, detta är mitt senaste bakverk. Sockerkaksmuffins med tutti-frutti strössel och lakrits-strössel :D


Då va de slut på bilder för idag, sparar några till imorgon oxå ;D

Nu skall jag snart gå och plåga mej med tyskaord, engelskaord och pyskologi kurs 1 ^^

byebye kycklingpaj ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0