Duktig och lite utmattad Lenita :D

Idag gott folk vaknade jag upp med en lust att skida, så jag sa åt pappa att vi måste åka och skida. Jag frågade resten av familjen om de ville följa med, men det var ingen annan som ville^^ Så det blev bara jag och pappa i spåret då, men det var nog riktigt kul för det. Jag skidade 5 km och är jättestolt över det. Haha. Men ni ska komma ihåg att jag inte har skidat på kanske ett år heller, men nu börjas det igen. Nu skall jag börja skida oftare, det är bra för själen att skida^^ Eller i alla fall bra för kroppen xD Jag vet inte riktigt vad jag pratar om idag, hihi :)
Har inte haft en fungerande dator sen igår, så ja inkräktar på alla andras datorer istället. Igår var jag på andreas minidator, imorse var ja inne på cc:s och nu e ja inne på datorn i kontoret ( alltså mammas och pappas). Vad har hänt med min dator då? Jo andreas skulle installera windows 7 på den *igen*, men det funkade liksom inte, fast han laddade ner nya program och försökte hur länge som helst. Nu har han väl lagt in xp igen, och skall försöka gå genom nånting för att se vad det är för fel. Inte vet jag riktigt vad jag snackar om nu, kan inget om datorer. Men hur som helst har jag inte tillgång till den just nu^^

Men nu ska ja gå och äta kebabpizza ;D
Tjingeling ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0