Ett rosa och ett gult öga :D

Det har jag just nu, eller alltså rosa och gul ögonskugga i alla fall^^ Städade undan allt mitt smink idag, och då såg jag dessa färger och var helt enkelt tvungen att testa :D Så nu sitter man här med otroligt vackra ögon *fniss* Kanske man ska börja satsa på att ha två olika färger på ögoskugga på sig på samma gång?? :D Haha^^

Lyssnar på gamla Kelly Clarkson låtar, vad bra dom är :D Nostalgi, skivan Breakaway har jag suttit och sjungit till en miljon gånger, förr i tiden. Nu kan ja inte längre låtarna utantill, men de är jätte bra i alla fall!! Gillare inte riktigt hennes nyaste skiva, bara några få låtar som är bra på den^^ Nåja, alla skivor kan väl inte bli lyckade.

Har städat lite idag i mitt klädskåp oxå, men de va kanske inte så mycket som mamma hoppades på att ja skulle städa^^ Men man kan inte alltid vara sina föräldrar till lags!! :D Det skulle vara för jobbigt, och jag är en lat människa ;D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0