Gamla favoriter!!

Sitter som bäst och lyssnar på äldre The Rasmus låtar, när en ny skiva kommer ut är det lätt hänt att man glömmer bort de gamla bra låtarna^^ Men nu är de på min favoritlista på spotify i alla fall :D Samma sak med låtarna från Kelly Clarksons album "breakaway". Alltså jag måste bara tillägga att The Rasmus låtar inte var så bra förr i tiden, albumet "Hell of a tester" från -98 har en helt annan stil än de nyaste skivorna. Jag diggar faktiskt deras nya stil mycket bättre, eller diggar är fel ord, älskar är mer rätt kanske :D Musiken passar mej som en hand i en handske^^

Det var bara det jag ville säga denna gång.

Tjingeling ;D



Ps. nytt tema på bloggen^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0