Halloj internätet!!^^

Jag borde börja ladda upp mer bilder i min blogg, det har jag kommit fram till. Men om ja skriver flera inlägg om dagen ibland, så är det inte alltid man har någon bild att ladda upp. Vad gör man då? ^^ Jag måste nog hålla med om att det är trevligt med bilder i bloggen, så ja måste väl försöka skärpa mej på den punkten^^
Men just nu sitter jag och sjunger, fast jag egentligen borde läsa på matteprov, blää.. det är så tråkigt så ja orkar inte xD

Här kommer en bild på mina mysiga tofflor ;D I love them very much ;)


Visst ser dom mysiga ut va?^^ Det är det första jag tar på mig på morgonen. Jag har dem att stå bredvid sängen, och sen tassar ja runt huset i dem. Hihi :)

Haha va intressant att skriva om sina tofflor^^ Men sen idag när jag har pluggat klart så tänkte jag leka lite fotomodell, så då kanske ni får se nå bättre bilder ;D


Ha det så bra tills dess!!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0