hmmm....

Är trööööötttt.... xD
fattar inte hur man kan va såhär trött, kanske tog ja ut mej för hårt idag när jag var till simhallen. Men egentligen gjorde ja inte det heller, är bara helt enkelt alldeles slut. Har skrivit psykologiförhör idag, det hade kunnat gå bättre än vad det gjorde, men jag var så upptagen med en massa allt möjligt så jag läste inte hela kvällen som jag normalt brukar göra xD
Försökte just spela the sims 2 på syrrans dator, ja orkade i kanske 10 min innan ja gav upp, det skall helt enkelt va sims 3 om ja ska kunna spela, för det är mycket roligare^^

Nu borde ja plugga in min dåliga spökhistoria och kolla genom nå moddetextkompetenssvar ifall vi skall gå igenom det imorgon :P Men ja ooorkar inte, egentligen borde jag gå och lägga mej, men det orkar ja inte heller, haha^^ mycket som jag inte orkar idag XD Jag orkade t.ex. inte sitta kvar så länge i bastun på simhallen, å sen orkade ja inte flytta undan min katt som låg och sov på mina läxböcker ^^ Haha :D Ibland gör man det lätt/svårt för sej ;D


Hände inga roliga incidenter idag på simhallen, men däremot hörde jag två mammor prata om sina tonnåriga flickor i bastun. Det va ganska roligt att höra dem beskriva hur dessa flickor beter sig, eftersom ja vet vilka flickorna ifråga var^^ Hehe xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0