I can feel the smell of weekend :D

ÅÅh äntligen är det helg, som man inte har längtat efter att få vara ledig igen^^ Även fast jag gillar skolan, men det är tröttsamt just nu och hjärnan går på högvarv när jag funderar på studenten och alla skolor ja måste söka in till och så är det ju detdär med att skaffa sommarjobb oxå, det verkar så lätt för alla andra, varför är det så svårt för mej? Äh, nu skall jag inte sabba helgstämningen. Jag fick en solotidning idag på posten, så det förgyllde verkligen min dag :) Och nu har jag bara läst halva tidningen ännu, så jag har fortfarande halva härligheten kvar tills nån gång då jag har riktigt tråkigt^^ Små nöjen gör livet enkelt.

Vad planerna för kvällen är vet jag inte riktigt ännu. Kanske åker ut på nån skidtur, även fast ja säkert kommer att vara helt död då imorgon. För jag har fortfarande ont i mina ben och det är en ansträngning att gå ^^ Simmningen igår gjorde knappast saken bättre heller xD

Men nu skall jag sluta gnälla om mina pytteproblem och börja njuta av helgen och ledigheten. God Helg allihopa :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0