It's a new day or maybe evening^^

Idag slutade jag relativt tidigt från skolan, nämligen 13:20 ^^ Min syrra råkade sluta på samma tid så hon åkte hem med mej från skolan. När vi kom hem åt jag upp det resterande av min sönderätna chokladtomte och sedan åkte vi ut en sväng till farmor. Vi hade det riktigt trevligt där, hon bjöd såklart på fika och så pratade vi om allt möjligt. Tiden gick och vips hade det gått två timmar. Jag tycker synd om farmor som måste leva ensam :/ Man får som så dåligt samvete oxå när man är alldeles för lite och hälsar på. Men tiden flyger iväg och man kommer inte alltid ihåg att man borde far ut dit. Buhuu, känner mej som en dålig människa :/

Ikväll skall vi till simhallen, nu när de nyligen har öppnat upp terapibassängsavdelningen så kommer det garanterat att vara väldigt mycket folk där. Suck, så jobbigt med folk som simmar som sniglar och nödvändigtvis skall simma två i bredd. Det är så svårt att simma om, och jag kan absolut inte simma lika långsamt som de^^ Man riktigt känner hur blodet kokar när man råkar ut för att simma bakom nån "långsammis". Haha vilka stora problem jag har alltså^^

Jag är i alla fall glad över att vi har börjat få läxor nu, så att man har någonting att göra på fritiden^^ okej alla som läser detta måste väl tycka att ja e sjuk i huvet, men ni får väl tycka det då! Jag tycker i alla fall att de e roligt med läxor ( i viss mån då förstås) ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0