Jag håller mitt löfte!

Haha ja det gör ja faktiskt och här är en bild på mitt lila hår :D


Det syns inte riktigt hur lila det faktiskt är^^



Här är en till bild ;D Och här syns det oxå att mitt hår e lila ^^


Idag har jag varit duktig och skidat ca 10 km på vargberget! :D Så mycket mer har jag inte hunnit med att göra idag, eller jo jag har ju läst i boken som vi skall läsa på modde, och igår skrev jag ihop min egna spökhistoria som jag skall skrämma alla andra med imorgon :D Haha, det är nog lätt bästa moddekursen ever ;D För i hur måna kurser får man egentligen skrämma varandra med läskiga spökhistorier och läsa läskiga böcker och forska om läskiga varelser?? :D Skräck är ju temat på moddekursen ifall ni inte har fattat det^^




PS, the baseballs är ett skitbra band ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0