Jag överlevde *jippii*

Det var riktigt tungt vissa stunder, men jag överlevde kvällens gympapass^^  Har en känsla av att ja kommer att få svårt att stiga upp ur sängen imorgon, men det var så värt det :D Jag hade kul även fast jag fick andnöd och halsen torkade ihop ibland :D ^^
Nästa vecka skall smarta jag ta med en vattenflaska oxå så att jag slipper att få uttorkad hals xD
Så nu ser min motionsvecka ut på följande sätt:
måndag - Pilatesinspirerad motion
Tisdag- skall försöka klämma in mig på gymmet då
Onsdag- intensivgympa
Torsdag-simhall
fredag- vet ej
Lördag- vet ej
Söndag- vet ej

på helgen måste ja försöka mej på långpromenader eller nåt då och nu så länge det är vinter så kan man ju skida oxå ;D skall försöka få ut familjen på nån lång skidtur i helgen^^

Men nu skall utmattade Lenita gå och lägga sig!! :)

Hejs-svejs lingongrejs ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0