latheten sätter in.

Nu har det gått två dagar sedan mitt senaste inlägg här, usch vad jag har blivit lat. Men jag kan väl skylla på att mia var här. Det är ju inte direkt så trevligt mot sin gäst om man börjar sitta och blogga lite nu som då^^ Men nu är jag helt ensam och desperat igen^^ Haha nå kanske att jag inte är desperat, men jag vill i alla fall bli lite mera aktiv här som jag säkert säger en gång i veckan xD
Men det nya året skall rivstartas med pilates och zumba, däremellan skall man få ett gympass och en tur till simhallen inklämd. Tror att framtiden ser bra ut om man skall vara såhär aktiv^^ Bara att sluta med godis nu så kommer jag bli riktigt vältränad, haha^^ lycka till med att jag skall sluta med godis, jag är typ beroende av det :( not fun, hur ska man bli av med sitt beroende? Tycker att det börjar gå överstyr nu med dethär godisätandet..
Om någon har några tips på vad ja kan göra, så kan ni ju hojta till! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0