Lite dåligt med skrivandet :(

Ja det har varit dåligt av mina blogginlägg på sistone tycker jag ^^
Men jag har helt enkelt haft annat att göra, men ändå inte så mycket att ja inte skulle haft tid att skriva här^^ Nåja, får väl skärpa mej lite nudå ;) Men idag har jag varit duktig och räknat matte i flera timmar, Usch vilket tråkigt slut på jullovet att sitta och räkna massor med uppgifter i matte xD Men ja har inget annat val, om ja vill ha bra vitsord i matte så måste jag^^ och sen när jag e klar med detta matteprov har jag ett till som väntar på mig efter helgen och till råga på allt skulle man behöva börja läsa på studenten oxå :( Blää vill inte, har ingen lust att börja plugga.. och jag har ingen lust att skriva om finska heller, varför anmälde ja mej till det? Undrar om de går att ångra sig, ja tror nämligen inte att ja kommer att få nåt bättre vitsord för det, har ju inte haft nå finska alls sen studenten, så mina finskakunskaper är nog inte så bra längre, borde kanske gå till biblioteket och låna någon finsk bok och läsa^^ Haha nä, de skulle nog inte ta så länge innan ja slänger den åt sidan och gör nåt annat istället, t.ex. sjunger med till min favoritmusik eller nåt!!

Calle Kristiansson är jätte bra :) Det är bra att hans låtar finns på spotify ;D Erik Grönwalls låtar finns ju när oxå^^ Han e nog bra han oxå.. Alla är bra :D Okej kanske inte alla^^
Imorgon om jag är snäll så kanske ja laddar upp nån bild på mina inköp som jag gjorde i måndags^^ Men det är bara om ja är snäll :D


Men nu ska ja gå,
Ha de gött allihopa!! :)
Pusshej<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0