Mayberry :)

Det är min absoluta favoritlåt av Rascal flatts :) Den är så härlig att sjunga med till oxå, man blir så glad av den :)
En annan låt av samma grupp, som man blir glad av är Life is a highway, den låten var ju med i dendär disneyfilmen, cars ( bilar). Riktigt mysig film det oxå ^^
Men ja nu är det nytt år, nu finns det chans att förbättra sitt liv och att hitta på mer saker och leva ett intressantare liv helt enkelt och kanske hälsosammare oxå^^. Det är egentligen ganska svårt att ändra på sina ingrodda vanor, undrar om man ens skall försöka? xD
Imorgon skall jag summera allt jag varit med om år 2009, just nu orkar ja faktiskt inte. För jag är inte ännu helt återställd från gårdagens festande^^ Det var i alla fall en riktigt kul fest med gott snacks, mias räksmörgåsar toppade ju kvällen ;) Singstar var på hela kvällen oxå, och jag drog väldigt många fula toner när ja sjöng medan jag var sådär lagomt alkoholpåverkad ^^ Haha, ja men det var i alla fall en riktigt kul kväll nog i gott sällskap :)
Men jag borde inte ha druckit så mycket kanske, då skulle jag mått bättre idag iaf. :P
Nåja, man är ju bara ung en gång, nån gång måste man väl få festa lite ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0