More than you know!

Idag har jag kollat på två filmer, My sisters keeper och den animerade filmen Cloudy with a chance of meatballs. Båda filmerna var riktigt bra faktiskt. My sisters keeper fick mig faktiskt att börja gråta, nästan lite pinsamt att man är så lättpåverkad, men den var ju så sorlig^^
Den animerade filmen var väl mer knäpp kanske, man satt liksom och stirrade på filmen med en WTF känsla, hysteriskt roliga ögonblick fans det och den va nästan lite läskig på vissa ställen, haha :D

Jag rekomenderar båda filmerna :)




Nu skall jag gå och lägga mej, men innan ja somnar ska ja läsa Brisingr (tredje boken i Eragon-serien), vilken jag oxå rekomenderar åt folk som gillar böcker i fantasy stil :)



Pusshej<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0