OMG :O

Hahahaha mitt hår är lila på riktigt!!!^^
Jag färgade det ikväll, men ja trodde inte att resultatet skulle bli såhär :O Haha, ja man ska inte lita på hur färgen ser ut på bilden på förpackningen xD
Mitt hår ser fint ut medan de e mörkt, men så fort man sätter på en lampa och det blir ljust så ser mitt hår vääldigt lilafärgat ut^^

Ja, vilken rolig kväll det har varit. Stod säkert 30 min i duschen och försökte få ur all extra färg ur håret^^ Och medan jag färga håret och stod och kletade med färgen i håret klottade ja ner mina armar, min tå och golvet i duschen xD Jag tror att det blev lite lila färg på väggen oxå, haha ^^
Jag måste bara konstatera att det är svårt att färga håret själv, nog när man har långt hår i alla fall :D
Har förresten fortfarande kvar färg i ansiktet som inte går bort, jättefint ^^

Imorgon kommer en bild på mej och mitt lila hår ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0