Ouch^^

Idag när jag satt och åt frukost var jag tvungen att nysa, och det gjorde förskräckligt ont i magen när jag gjorde det. Skumt^^ Men i alla fall har jag fortfarande ont i mina magmuskler sen i måndags. Vem hade kunnat tro att dedär få övningarna vi gjorde kunde reslutera i träningsvärk i magmusklerna^^
Nu sitter jag och funderar på om att jag åka på intensivgympa ikväll, jag tror nästan att jag ska åka. Men jag fasar för att alla som är där är smala och har bra kondis och så kommer jag dit då med min inte så bra kondis^^ Men nog för att det stod i programmet att det var meningen att man skulle förbättra sin kondis och stärka kroppens muskler, så kanske kanske nog att det inte spelar så stor roll om ja inte har så bra kondis då^^

Haha denhär kvällen kan ju sluta riktigt kul, alla får skratta åt att ja har lika bra kondis som en sten. xD

Kommentarer
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

Hoppas du får en bra dag :)



Rösta gärna min blogg till ''Årets personliga blogg'' på http://finestawards.se/nominera

Det är enkelt att rösta :)



Tack till dig som röstar på mig :D

2010-01-13 @ 12:37:06
URL: http://ferhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0