Slut flicka.com ^^

Ikväll var jag och Alisa till Vargberget och skidade runt i lite mer än en timme. Det gick alldeles finfint för mej att skida, men alisas skidor var ovallade så hon slapp inte lika bra framåt ;) Dagens läxa är att man aldrig skall åka och skida med ovallade skidor, det har Alisa lärt sig och hon tycker att alla andra skall lyssna på hennes råd oxå!! :D

Vi köpte förresten nya pulkor häromdagen så ja måste nog ta med mej Alisa nån dag till vargberget igen och pulka^^ Bara för att de e kul och megatungt att gå uppför backen igen efter att ha haft en kul nedförsåkning xD

Nu skall jag nörda farmville en stund och sen skall jag nörda lite psykologi oxå, det är bra att plugga lite i småsteg nu inför studenten så att man inte måste läsa alllt på en gång sen ;) Är man smart så är man, men dock kommer ja inte minnas nå mer vad de första böckerna handlade om när jag har kommit till de sista. Men enligt konstens alla regler skulle det då enkelt gå att plocka fram det ur minnet igen. Det hoppas jag på :D


Godnatt alla och kom ihåg Alisas råd om skidning!!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0