The Final Countdown

Man riktigt känner hur slutet börjar närma sig. Det är sista perioden i gymnasiet och man känner sig allmänt skoltrött. Och nu skall man då orka läsa på studenten oxå. Blää. orkar inte just nu faktiskt^^
Det finns så  mycket roligare saker som man skulle kunna göra.

Sitter här i kontoret vid datorn, skall snart till skolan, men jag hade sån skrivarlust i fingrarna så jag var tvungen att skriva några rader här på min kära blogg innan jag åker iväg och blir torterad av modde,engelska,tyska och psykologi xD

Nä nu börjar klockan bli mycket, dags att sminka sig och borsta tänderna så att man kommer iväg till skolan nån gång och inte kommer försent, det skulle vara pinsamt^^


Skriver mer sen idag, och förhoppningsvis har jag några bilder att ladda upp då oxå!!

Tjingeling :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0