Trött i ögat^^

Jag känner mej som en slut människa, ja orkar inte mer nu xD aargh vill att skolan ska ta slut så att man slipper sitta där och gäspa sig genom lektionerna, och läxor orkar ja inte heller göra. Fast nog gör ja dem i alla fall, men de e tungt att göra dem xD Haha, jag är lite knepig, jag gnäller en massa över saker som är jobbiga, fast ändå gör jag dem^^
Jag överlevde kvällens intensivgympa pass, och när jag kom hem tog ja en välbehövd dusch. Nu sitter jag här framför datorn och lyssnar på hur vinden får det att knaka i hela huset. Det stormar ju därute^^ Ganska mysigt egentligen :)

Men nu ska ja nörda klart på farmville, och efter det ska ja plugga psykologi, och sen ska ja lägga mej i sängen och förhoppningsvis somna med alla hjärnceller i behåll^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0