Ursäkta avbrottet!

Min blogg har inte funkat på kanske två dagar eller nåt, jag har tänkt skriva, men sidan har liksom aldrig laddats klart någon gång, så det gick helt enkelt inte!
Men nu är jag tillbaka igen ;)
och en helt kul helg har man haft oxå, jag och Alisa var till JP och drack redlöst med drinkar och annat^^ Och när vi hade fått i oss några drinkar hade vi oxå modet att gå upp och sjunga karaoke inför alla människor som satt och stirrade på oss. Hela tre gånger vågade vi oss att sjunga ;D Summer of 69, stand by med and the lions sleep tonight sjöng vi med hjärtans lust ^^ Den sista låten lät det säkert för jävligt när vi sjöng, haha men när man är full kanske man inte brukar sjunga så fint heller xD

Ikväll har jag jobbat med studentpaketet i tyska som skall inlämnas i morgon och så har jag varit till mormor och morfar på kalas. Det gick allmänt lugnt till idag, jag och kusinerna samt syrran satt och kollade på dendär mr bean filmen när han åker på semester, jag har säkert sett den 10 ggr eller nåt och den är fortfarande lika rolig ^^ Det roligaste är att mina kusiner tycker om mr bean oxå fast de inte förstår vad han säger eller vad alla andra säger när de pratar engelska, men de lyckas i alla fall skratta på rätt ställen, så jag är imponerad :D

Blir att gå och lägga sig lite tidigare än vanligt ikväll, eftersom jag är så trött och jag sov dåligt förra natten oxå, så jag har väl nån slags sömnskuld skulle jag tro ^^

Här är två random bilder:


Min katt tycker om att sitta och lukta på blommorna ;)



Godis gubbar :D




Men godnatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0