Break your heart

Nu har jag fått svaret på min fråga, nu undrar jag inget längre, för nu vet jag! Känns egentligen ganska skönt att inte vara tvungen att fundera på det längre, uppfriskande men ändå ganska deppigt.. Vad skall jag fundera över nudå??

Har för övrigt haft en bra helg, talat mycket i telefon, blivit ett å annat missförstånd och ett å annat bråk, men sådär in alles var det en bra helg. Idag har jag inte mått så bra, men nu börjar jag känna mig som en människa igen!!

Jag insåg förresten idag när jag satt på teboil och åt en hamburgarmåltid ensam, att jag kommer sitta där om 30 år, ensam, precis som dendär feta gubben med hästsvans och mustasch som jag såg där idag. Förhoppningsvis kommer jag inte ha någon mustasch men, haha :D Goda framtidsutsikter :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0