Flyttlista

Har suttit och skrivit en lista på allt jag behöver inskaffa tills jag flyttar. Listan är ganska lång, men det är ju mycket små saker oxå som är relativt billiga, t.ex. en osthyvel brödkniv och sax t.ex. sådant hittar man ju billigt och de håller ju i princip i en livstid oxå ^^ Vattenkokare måste jag absolut ha <3 så att jag kan göra te :) Och en säng, så att jag kan sova :D
Vi har ju även en del saker här hemma som jag får ta. När man är en familj på 5 personer så hinner man samla på sig en del saker. Man måste alltid ha extra mycket muggar och saker :D Nog skall allt ordna sig nog :)



Jag funderar på att köpa en samlingscd med Björn Rosenström att spela i bilen :D 10 euro var ganska billigt tyckte jag :)

Nu skall jag snart åka på slumberparty till Alisa, :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0