give me some time

Jag lever i misär. Jag dräller alla saker jag har omkring mig, jag har slutat bädda sängen och mina kläder ligger på golvet, halvanvända :D Skall jag anse mig vara en normal tonåring eller en otrolig slarvmaja? ^^ Det är en fråga som tål att tänkas på!!


Idag har jag varit till Caza med Camilla. Det var jättegott med pizza, har längtat i flera veckor :D Vi gick in på k-hallen efteråt och jag var tvungen att köpa lösgodis bara för att man skulle få med en jojjo på köpet ^^ haha :D Jag är knäpp, jag har redan massa skräp och nu fick man en jojjo oxå, vad skall jag göra med den egentligen?? :D


Imorgon blir det jobb 12-20 förmodligen :P usch.. ville hellre börja 6, men fick inte ^^





I've seen what you can do
I've seen you make miracles and hopeless dreams come true
You've made the heavens and the stars
Everything, come on how hard
Could it be, To make him like me?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0