how low?

Idag började jobbet klockan 10.00, tiden i början gick ganska fort. Men sedan började lådmaskinen krångla som alltid, vilket resulterade att vi satt i säkert 20 minuter och glodde rakt ut i luften, hade absolut inget att göra. Vi gick på paus sen, de som bestämmer tyckte det var lika bra ^^ klockan 14.00 bytte vi över till gurksidan.. usch det var så tråkigt att jag trodde att jag skulle dö.. Dagen släpade sig fram, jag kollade på klockan hela tiden.. men ingen framgång. När äntligen arbetsdagen var slut 8,5 h bara, blev det att åka till K-hallen och handla lite. Rostbröd att äta till kvällsmat, en matportion att ta med till jobbet imorron samt en påse med lösgodis, det bara eftersom jag känner mej nedstämd just nu, finns egentligen inte så mycket som kan trösta mig just nu.. Vandrar liksom runt i en tunnel och ser inte ljuset i andra änden. Ibland finns det små ljusglimtar, som t.ex. godis eller särkänniemi ( nöjespark) på lördag, om det blir att åka dit då, hoppas.. Jag behöver det i alla fall


Men nu skall jag gå i duschen och sen skall jag mysa med mitt godis framför en film. Bra att man ersätter killsällskap med mat, godis och annat ohälsosamt.. :P Men det finns helt enkelt inte kille i mitt liv just nu, väntar på framtiden och kärlek, längtar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0