I guess it's really over

Har haft en allmänt tråkig kväll, har inte gjort något alls av värde. Finns inte så mycket att göra här heller, önskar att man skulle bo i någon stor stad så att man skulle ha något att göra. Eller det skulle iaf finnas alternativ då, Inte som att bo här på landet, där man måste köra 80 km för att gå på bio.. Och om man skulle bo i en stad kunde man gå på krogen när man ville, fast ensam och aldrig bekymra sig om var man skulle sova. Det skulle bara vara att ta sig hem till lägenheten, haha :P

Är kanske inte på världens bästa humör idag, känner mej en aning deppad, och det blir ju inte bättre av att jag bara lyssnar på deppig musik heller. Imorron får man åka och festa iaf.. hoppas helst de e nå folk ute då.. :P Men vad skall jag ta på mej?? ^^ Alltid samma problem, ibland skulle det vara skönt att vara man och aldrig vara tvungen att bekymra sig över sådant :P


Jag har förresten kollat på Youth in revolt ikväll, riktigt skön rulle måste jag säga :) Humoristisk och härlig. Man riktigt lider med huvudkaraktären, haha :) Rekommenderar den starkt åt folk som behöver muntras upp en smula, och bara åt alla sådär annars oxå ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0