I just wanna let it go for now..

Jag sitter här,
kan inte sluta tänka..
du och jag, har vi nåt??
Ditt leende och din varma blick,
betyder det något?
Jag förstår inte.
Du finns i mina tankar varje dag,
i mina drömmar varje natt,
ditt leende.
Snälla säg mig vad du vill,
jag går under om jag inte får svar.
Sitter här i mörkret,
ser inget ljus i slutet av tunneln..
Hoppas på något, men vad?



Var tvungen att skriva en liten dikt för att få utlopp för mina känslor, det är så jobbigt att stänga allt inom sig..

Idag var det inte så mycket övertid på jobbet, ca 45 min skulle jag gissa^^ Men imorgon kan det bli mera, för innan vi åkte hem kom det flera lastpallar med tomathäckar, som skall sorteras imorron, undrar om vi hinner med allt. Skulle inte orka vara för länge imorron, 8 h tycker jag är passligt :P

Ikv. blir de typ bio, eclipse ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0