I'm not easy to please ^^

Kom just ur duschen, sitter här och reflekterar över helgens händelser. Igår bar det iväg mot nykarleby och Pamela :) Vi hade inte så mycket tid tillsammans innan det var dags att göra sig klar och bege sig iväg mot samlingsplatsen inför kvällens traktorfärd mot Purmo och Björn Rosenström. Ja faktiskt satt vi ett helt gäng bekvämt på soffor, som var placerade på ett traktorsläp ^^
Haha, riktigt kul resa måste jag säga, vi var tvungna att åka på massa små skogsvägar så att inte polisen skulle se oss, för det är ju egentligen olagligt att sitta på soffa på traktorsläp, om ni inte visste det redan ;) Haha :D Väl framme stod vi i kö en stund innan vi slapp in på området, men vi hade ju förköpt biljetter iaf :D Vi besökte puben i väntan på BR, vi besökte även den enormt långa kön till dam-wc, varför ska det alltid vara så lång kö dit?? ^^ Nåja, när väl björn rosenström började sjunga och spela så stod jag nånstans nära scenen ihopklämd mellan massa människor, man kunde knappt röra sig och folk trampade på mina tår, särskilt på min onda tå :( Hoppas den klarar sig genom detta och inte blir inflammerad igen ^^ Svetten rann som spöregn och till sist kunde man inte ens vara där inne, utan vi var tvungna att gå ut. Men det gick superbra att sitta utanför och lyssna på alla låtar oxå :)
Hela kvällen var riktigt rolig, och ca 3 tiden var man tillbaka hos Pamela och somnade på den uppblåsbara sängen ^^

Idag vaknade jag ca 12, och pamela och jag åkte och hälsade på hennes häst, som hon har några veckor nu i sommar. Sedan bakade vi kladdkaka, och medan den var i ugnen åkte vi och köpte glass ^^ Sedan kollade vi på en film och njöt av våran kladdkaka *mums* :) Och efter det åkte jag hem.. En riktigt minnesvärd helg har det varit :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0