Just keep coming around

"Just don't give up
I won't give it in
Please don't give up
I won't let you down"

Whataya want from me är fortfarande lika underbart bra som första gången jag hörde den <3 :)

Kvart före 9 imorse vaknade jag av att zakke stod och skrek utanför min dörr. Då var jag tvungen att släppa in henne, och hon hoppade rakt upp i sängen. Mysigt med en våt katt i sängen ;) Hon lagde sig i fotändan iaf, skulle varit jobbigare om hon legat på kudden^^

Idag är det fult väder, men det kommer nog bli roligt på festen ikväll iaf, men vi får väl se om det blir att vara i badtunnan eller inte ^^

Här är några bilder jag tog igår :)



Kladdkaka :D




Kladdkaka och glass *mums* :)




Zakke låg och myste på soffan :)




Drack lite vin igår, blue nun *mums* Riktigt avkopplande att sitta och dricka lite vin helt ensam :)


Det var allt för idag, imorgon kommer väl ett inlägg om födelsedagsfesten ikväll :D See ya ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0