Lite bilder, i efterhand^^

Tänkte inte skriva så mycket, utan visa lite bilder istället. :) Som omväxling, skriver ju alltid 5 meters inlägg så ^^


Börjar med Bilder från i lördags:



Jag ville lyxa till min drink lite, kanske lite för mycket vindruvor?? ^^



Förfesten är det perfekta stället att lacka naglarna på :D




Tre tjejer började krogrundan med varsin tequila ;D



Sex on the beach <3 min favvodrink <3 :) Är jag enda som är helt galen i den drinken?? ^^



Det var alla bilder från i lördags, nu är det bilder från söndan på tur, eller rättare sagt bilder på mina kusiner:



Janika äter rabarber, provar mina otroligt fula solo-solglasögon och håller i nånting, förmodligen en legoritning ^^



Söta Janika som håller i nån slags lego-ritning :D



Jere håller i någonting, vet dock inte vad ^^



Nu kommer lite bilder från kvällen på stranden med Tess :) :



Jordgubbar är härliga :)




cookies :)



väskor, lite av tess samt en luftmadrass :D




Haha, Tess och mitt finger ^^




våra skuggor samt mina skor :D


Det var alla strandbilder, nu kommer nå random bilder jag tog imorse :) :



Btw är det inte så lyxigt att äta blod-grape som jag trodde att det skulle vara. Klottigt och den var ganska sur/besk, det lämnade en konstig eftersmak i munnen, och det blev värre när jag drack mjölk efter, haha :D



Zakke ligger och sover :)



Godiiis :)



Denhär krukan skall jag ha i min lägenhet när jag flyttar :)








Det var alla bilder, och nu skall jag gå och lägga mig, godnatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0